بختیاری


بختیاری

معرفی سرزمین بختیاری


در آستانه هفته دفاع مقدس؛ بسیجیان عشایر سراسر کشور با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند

درآستانه آغاز هفته دفاع مقدس، جمع کثیری از بسیجیان عشایر کشور با حضور در مرقد مطهرامام خمینی(ره)، با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
 به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم که سردار پاسدار 'علی فضلی' جانشین سازمان بسیج مستضعفین نیز حضور داشت شرکت‌کنندگان با نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند و بر ادامه راه امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر تاکید کردند.
 جانشین سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت: اگر به هشت سال دفاع مقدس رجوع کنیم ، غیر از عمل به قرآن و احکام الهی کاری صورت نگرفته است.
 سردار فضلی افزود: هیچگاه به یاد نداریم که امام خمینی (ره) غیر از تفسیر قرآن و بیان احکام دینی، مطلبی را از خودشان نقل کرده باشند.
 وی با بیان اینکه، بنیانگذار جمهوری اسلامی مردی الهی و خدایی بود، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با عمل به احکام خداوند متعال، یک دوره رسالت و امامت را در زمان ما تکرار کرد.
 جانشین سازمان بسیج مستضعفان و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، همچنین با بیان اینکه امروز مورد هجمه فرهنگی دشمنان قرار گرفته ایم، تاکید کرد: جنگ امروز جنگ فکرها و اندیشه‌ها است.
 وی اضافه کرد: دشمنان ما با ایجاد فتنه و تفرقه میان شیعه و سنی درصدد مخدوش کردن اسلام ناب محمدی (ص) هستند.
 فضلی تصریح کرد: البته ما با هوشیاری هرچه تمام‌تر و با بصیرت کامل، یکبار دیگر همچون دوران دفاع مقدس در میدان حاضریم و در سایه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان انقلاب را ناکام می گذاریم.
 'مهدی جمشیدی' مسوول سازمان بسیج جامعه عشایری کشور نیز در این مراسم طی سخنانی، حضور بسیجیان جامعه عشایر کشور را به نمایندگی از تمام بسیجیان و طیف‌ها دانست.
 وی اظهار داشت: روز پنج شنبه و در اولین روز از هفته دفاع مقدس تمام اقوام میهن اسلامی از جمله بختیاری، سیستانی، ترکمن، لر و... وحدت، قدرت، اقتدار ملی و وفاداری عشایر به نظام جمهوری اسلامی ایران را همراه با سایر نیروهای مسلح به نمایش خواهند گذاشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: - | تاريخ: جمعه 1 مهر 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |